Veel gestelde vragen
Hoe kan ik een artikel terugsturen?
Voor ons retourbeleid klik je hier.
Kan ik een persoonlijke boodschap toevoegen op een kaartje?
Helaas bestaat deze mogelijkheid momenteel niet.
Kan ik mijn eigen artikel(en) verkopen via de webshop of in de Groningen store?
Indien je een artikel hebt wat eventueel in de Groningen Store verkocht kan worden, dan kan je een mail sturen naar: inkoop@marketinggroningen.nl. We beoordelen dan of het in ons assortiment past. Stuur je alle relevante informatie mee in de e-mail?
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
We streven ernaar bestellingen binnen 2 werkdagen te versturen.
Wat als een artikel is uitverkocht?
Soms komt het voor dat een artikel op de webshop als uitverkocht staat. Neem in dat geval even contact op met de collega's in de Groningen Store via 050-3139741. Zij kunnen dan kijken of we het artikel in de winkel nog op voorraad hebben.
Zijn de artikelen in de webshop ook verkrijgbaar in de Groningen Store in Forum Groningen?
(Bijna) Alle artikelen zijn ook verkrijgbaar in de VVV Groningen Store. Je vindt de Groningen Store op de begane grond in Forum Groningen, Nieuwe Markt 1.
Kan ik mijn artikel ruilen voor een ander product?
Het is enkel mogelijk om artikelen in de Groningen Store in het Forum om te ruilen.
Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd.
Controleer je bestelling zodra je deze hebt ontvangen. Is een product beschadigd meld dit dan binnen 2 dagen en we zorgen voor een oplossing.
Ik heb een klacht.
Mocht je een klacht hebben dan helpen wij je graag verder. Neem hiervoor contact met ons op door een e-mail te sturen naar webshop@groningenstore.nl.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen.
Het kan gebeuren dat je geen bevestiging hebt ontvangen van je bestelling en dat de bevestiging in je spambox terecht is gekomen. Is dit niet het geval, neem dan contact met ons op en we zoeken uit of je bestelling goed is doorgekomen.
Kan ik mijn bestelling ook naar een ander adres versturen dan het factuuradres?
Ja, het is ook mogelijk om je bestelling naar een ander adres te laten versturen, kies de optie: ander factuuradres.
Hoe snel kan ik mijn bestelling ophalen?
Bij de optie: ophalen in de winkel ontvang je een e-mail zodra de bestelling voor je klaarligt. Wij streven ernaar je bestelling binnen 2 werkdagen klaar te hebben liggen.
Moet ik verzendkosten betalen over mijn bestellingen?
Ja, voor bestellingen onder de €50,- worden verzendkosten in rekening gebracht. Voor bestellingen boven de €50,- is de verzending gratis.